شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

وام و تسهیلات بانکی

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
معاون بانک مرکزی تاکید کرد: همچنین از موضوعات جدید در مدل اعتبار سنجی صدک بندی یارانه‌ها است و از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اعلام می‌کنند از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند به عبارت دیگر سقف تسهیلات برای افراد با اطلاعات صدک بندی یارانه‌ها تعیین می‌شود.
پرداخت وام 185 میلیون تومانی با سود صفر درصد
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.
وام ۱۰۰میلیون تومانی اشتغال با سود ۱۸درصد و بازپرداخت ۵ ساله بانک ملت
بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است.
دبه به سبک نور/سود می دهیم ولی وام نه!
طرح وام و تسهیلات عید تا عید موسسه نور
ورشکستگانی که از سیستم بانکی تسهیلات گرفته اند
بانک اول - مطابق گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در پایان سال ۱۳۹۹ بانکها و مؤسسات اعتباری به اشخاصی تسهیلات اعطا نموده اند که به دلایل مختلف حکم ورشکستگی از دادگاه اخذ کرده اند.
اعتبارسنجی جایگزین وثیقه‌‌ سپاری در فرایند تسهیلات‌ دهی بانک‌ ها می‌ شود
بانک اول - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه یکی از محورهای جلسه با مدیران عامل بانک‌ها تغییر نظام تسهیلات‌دهی از نظام وثیقه‌سپاری به اعتبارسنجی مشتریان بود، گفت: به‌وسیله نظام اعتبارسنجی بسیاری افراد با اتکا به اعتبار خودشان می‌توانند به تسهیلات دسترسی پیدا کنند و این موضوع جزء پرتکرارترین و فراوان‌ترین انتقادات مردم بوده است.
تمدید مهلت بازپرداخت وام های بانکی
بانک اول - بانک مرکزی مهلت بازپرداخت وام واحدهای تولیدی را که بدهی غیر جاری ندارند تا شهریور ۱۴۰۰ تمدید کرد.
اعلام محرومیت های صادرکنندگان چک برگشتی در بانک رفاه کارگران
بانک اول - با اجرایی شدن قانون جدید صدور چک، اینفوگرافی محرومیت های صادرکنندگان چک برگشتی در بانک رفاه کارگران منتشر شد.
وام ۲۰۰میلیونی با سود ۴ تا ۹ درصد و بازپرداخت ۲۰ساله
بانک اول - عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پرداخت ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان وام کم‌بهره در قالب طرح جهش تولید و تامین مسکن، گفت: بازپرداخت این تسهیلات ۲۰ ساله است.
 واریز 100 میلیون تومان به حساب بازنشستگان
بانک اول - بانک رفاه کارگران شرایط و نحوه ثبت نام مستمری‌بگیران و بازنشستگان در «طرح کرامت رفاه» را تشریح کرد.
تسهیلات با نرخ سود 6 درصد در طرح 67 بانک صادرات
بانک اول - طرح 67 بانک صادرات درواقع حساب سپرده کوتاه‌مدتی است که امکان دریافت تسهیلات به پشتوانه موجودی این حساب را برای مشتریان بانک صادرات به وجود آورده است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن (48 ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت 67، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌اید، ارائه کنید.
دریافت وام قرض الحسنه آنی؛ بدون ضامن و با کارمزد ۱ درصد
بانک اول - دریافت وام آنی با کارمزد یک درصد بدون ضامن /بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تقویت قدرت مالی هموطنان، طرح ۲ در يک را با اعطاي ۲ وام قرض الحسنه با يک سپرده اجرا مي کند.
طرح سپيد بانک اقتصادنوين با تسهيلات ويژه براي پزشکان
بانک اول - بانک اقتصادنوين با هدف ارائه خدمات متمايز به جامعه پزشکي کشور طرح تسهيلاتي سپيد را معرفي کرد.
با ۹.۵میلیون، وام ۱۲۰ میلیونی بگیرید
بانک اول - در حال حاضر قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن حدود ۴۰ هزار تومان است در نتیجه هزینه وام مسکن نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است و زوج‌های تهرانی تقریبا می‌توانند با ۹.۵ میلیون تومان هزینه، وام ۱۲۰ میلیون تومانی (مسکن و جعاله) دریافت کنند.
در طرح یکتا موسسه ملل تا 4 برابر سپرده‌تان وام بگیرید
بانک اول - دریافت تسهیلات 4 برابر مبلغ سپرده، قطعاً می‌تواند جذابیت خوبی برای دریافت تسهیلات با پشتوانه سپرده باشد. طرح تسهیلاتی یکتا موسسه ملل این فرصت را به وجود آورده تا بتوانید تا 4 برابر پولی که در این موسسه سرمایه‌گذاری می‌کنید، وام بگیرید. برای اطلاع از جزئیات طرح یکتا موسسه ملل این مطلب را بخوانید.
تسهیلات مسکن جوانان
بانک اول - 250 میلیون وام مسکن جوانان برای سپرده‌گذاران سال 98 اگر به فکر سرمایه‌گذاری بلندمدت برای خرید مسکن از طریق تسهیلات حساب پس‌انداز جوانان هستید یا اینکه از ابتدای سال 98 به بعد اقدام به افتتاح حساب پس‌انداز در بانک مسکن کرده‌اید، باید بدانید که سقف وام دریافتی شما افزایش پیدا خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات افزایش تسهیلات مسکن صورت گرفته، این مطلب را بخوانید
تسهیلات ارزان قیمت بانک پاسارگاد
طرح تسهیلاتی ارزان‌قیمت پاسارگاد، فرصت خوبی را برای دارندگان حساب‌های جاری یا حساب کوتاه‌مدت در این بانک به وجود آورده تا بدون محدودیت و سقف مالی تسهیلات دریافت کنند. یکی از مزیت‌های مهم این طرح، انتخاب نرخ سود و تعداد اقساط از سوی مشتری است. ضمن اینکه هیچ بخشی از موجودی حساب سپرده یا مبلغ تسهیلات دریافتی مشتری از سوی بانک مسدود نمی‌شود.
تسهیلات 20 میلیون تومانی بانک مهر ایران با سود انتخابی صفر تا 4 درصد
بانک اول - وام قرض الحسنه با توجه به حداقل نرخ سود جذابترین و به صرفه ترین تسهیلات برای مشتریان بانکها ست و نسبت به سایر تسهیلاتی که پرداخت میشود مقبولیت بیشتری دارد.در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلاتی را برای مشتریانش در نظر گرفته که نرخ سود به انتخاب خود مشتری خواهد بود و حتی این امکان وجود دارد که شما بدون سود وام بگیرید.
در بانک ایران زمین تا 80 درصد سپرده 20 درصدی‌تان وام بگیرید
بانک اول - اگر به این فکر افتاده اید که سرمایه نقدی خود را به صورت بلند مدت در اختیار بانک بگذارید سپرده ای که به صورت هم زمان سقف سود و تسهیلات پرداخت میکند پیشنهاد و فرصتی جذاب میتواند برای شما باشد .جزئیات سپرده وام دار بانک ایران زمین که شرایط خوبی را پیش روی مشتریان بانک خود قرارداده را با هم مرور میکنیم.
در طرح فرصت بانک تجارت با پشتوانه میانگین حسابتان تا 50 میلیون وام بگیرید
بانک اول - دریافت تسهیلات با پشتوانه گردش حساب، یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین و البته روش‌های ساده دریافت تسهیلات است که شامل طیف وسیعی از مشتریان بانک می‌شود. اگر شما هم تمایل دارید با استفاده از امتیاز گردش حسابتان وام بگیرید، می‌توانید طرح جدید فرصت بانک تجارت را به‌عنوان یکی از گزینه‌های دریافت تسهیلات بررسی کنید.
در طرح پژواک پارسیان می‌توانید سود سپرده و وام را همزمان بگیرید
بانک اول - اگر به فکر این افتادید که با سرمایه‌گذاری در بانک، علاوه بر دریافت سود و با پشتوانه سپرده‌تان تسهیلات هم دریافت کنید، طرح پژواک بانک پارسیان یکی از انتخاب‌های شماست. برای اطلاع از جزئیات طرح تسهیلاتی پژواک، این مطلب را باهم مرور کنیم.
چگونگی دریافت وام با استفاده از تسهیلات بدون سپرده مسکن
بانک اول - متقاضیان وام مسکن می توانند با روش های مختلف نسبت به اخذ وام مسکن اقدام کنند.
طرح رضوان؛ وام 20 میلیونی بانک انصار با کارمزد 2درصد
بانک اول - بانک انصار وام قرض‌الحسنه با عنوان «طرح رضوان» با امتیاز سپرده‌گذاری ارائه می‌دهد.
طرح اعتباری آرامین/تسهیلات بلند مدت بانک قوامین
طرح آرامین بانک قوامین /اعطای تسهیلات تا سقف 2میلیارد ریال/نرخ سود18درصد/بازبرداخت تا84ماه
وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.
چگونه وام فوری بدون ضامن با جواز کسب بگیریم؟
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
 پرداخت وام 100 میلیونی به این گروه + جزئیات
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
شرایط وام بدون ضامن موسسه اعتباری ملل
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
وام کالا کارت؛ بگیریم یا نگیریم؟
شما بعد از گرفتن اعتبار خرید، برای خرید کالا و جنس موردنیاز خودتان فقط باید به فروشگاه‌هایی بروید که تحت قرارداد با بانک هستند. حالا تصور کنید بعد از کلی رفت‌وآمد به بانک و جور کردن ضامن و گرفتن استعلام رتبه اعتباری، کالا کارت خودتان را تحویل گرفته‌اید و در سایت بانک یکی از فروشگاه‌های قبول‌کننده نزدیک خانه‌تان را پیدا می‌کنید و به آنجا می‌روید.
دریافت وام‌ چقدر در دهک‌بندی‌ تأثیر‌ دارد؟
در این خصوص برخی از شهروندان مدعی اند به واسطه شرایط شغلی‌شان، گردش حساب‌های بالایی داشته و دارند و شاید همین موضوع موجب شده تا در بررسی وضعیت اقتصادی خانوارشان در دهک‌بندی بالایی قرار بگیرند.
جزئیات وام خرید کالای ۳۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین
وام خرید کالای بانک کارآفرین با سقف مبلغ 300 میلیون تومان و با نرخ بهره 23 درصد، به تمامی شرکت‌های تولیدی و خدماتی، افراد حقیقی، کارکنان معرفی‌شده از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد، در قالب کارت اعتباری تعلق می‌گیرد. به علاوه دریافت این تسهیلات نیازمند سپرده‌گذاری در این بانک نیست.
پرداخت تسهیلات ۳ و ۷٫۵ میلیارد ریالی در طرح رحمت ۲  پست بانک ایران
پست بانک ایران در طرح تسهیلاتی رحمت به متقاضیان واجد شرایط تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند. مبلغ این وام برای اشخاص حقوقی به 750 میلیون تومان هم می‌رسد.
وام های بدون سپرده گذاری کدامند؟
یکی از وام‌ های بدون سپرده ۱۴۰۳ که نیاز به سپرده گذاری ندارد، وام ازدواج می‌باشد. این وام برای زوجینی می باشد که پس از تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۸ عقد خود را ثبت کرده باشند و قبل از آن نیز وام ازدواج را اخذ نکرده باشند. این وام با کارمزد ۴ درصدی می‌باشد. اما به طور کلی برای دریافت این وام باید در سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ثبت نام کنید و به مدارکی اعم از سند ازدواج، مدارک شناسایی زوجین، ضامن‌ها، آدرس محل سکونت و… نیاز دارید.
نحوه دریافت وام بدون سود بانک ملی با اقساط ۵ میلیون تومانی
بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دارند.
 وام بدون ضامن بانک شهر +جزئیات
متقاضی باید حداقل سه ماه قبل از درخواست وام، یک حساب قرض‌الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت در بانک شهر افتتاح کرده باشد. ۲- متقاضی باید در طول این سه ماه، امتیاز لازم را در سیستم بانکی کسب کرده باشد. ۳- متقاضی باید از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس، مراحل اعتبارسنجی را طی کند.
شرایط وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران / تا ۳۷۰ درصد سپرده خود وام بگیرید
طرح افق بانک رفاه کارگران به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می‌دهد که وام با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند. این وام به اشخاص حقیقی و بستگان درجه‌یک آنها، شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد (پرسنل کمتر از 10 نفر) و شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.
آخرین جزئیات وام ازدواج ۱۴۰۳ + مبلغ وام، لینک ثبت نام و شرایط دریافت
به هر یک از زوجین مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد؛ به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج‌ها زیر ۲۵ سال و در زوجه‌ها زیر ۲۳ سال است، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد. همچنین باید توجه داشت که به هر یک از متقاضیان تنها یک بار تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد و متقاضیان برای ثبت‌نام وام ازدواج باید به نشانی https://ve.cbi.ir/ مراجعه کنند.
وام قرض‌الحسنه 300 تا 750 میلیون تومانی بانک دی + نحوه دریافت و شرایط باز پرداخت
بانک دی در قالب تسهیلات باران، به متقاضیان واجد شرایط، وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصدی و دوره بازپرداخت 60 ماه پرداخت می‌کند.
شرایط وام 500/000/000 میلیون تومانی بانک سرمایه + جدول
بانک سرمایه در قالب طرح مهر تا سقف ۲٠٠ میلیون تومان به اشخاص حقیقی و تا سقف ۵٠٠ میلیون تومان به حقوقی‌ها، وام با نرخ سود ۲۳ درصد می‌پردازد.
این تاکسی ها وام تعمیرات میگیرند + جزئیات
شادی مالکی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد وضعیت بهسازی تاکسی‌های سطح شهر تهران با بیان اینکه خودروهایی که سن آنها به مرز فرسودگی یعنی ۱۲ سال رسیده باشد مشمول طرح نوسازی می‌شوند، گفت: تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و تمام خودروهای ون برای اولین بار مشمول طرح بهسازی وضع موجود تاکسی‌ها شدند؛ بگونه‌ای که وام‌هایی به این خودروها تعلق می‌گیرد که کارمزد پایینی دارند.
واریز وام دولتی بدون ضامن / این افراد ۱۵۰ میلیون تومان وام می‌گیرند
طبق اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران طی یک سال گذشته ۷۳۸۱ مجوز در حوزه مشاغل خانگی صادر و بیش از ۲۲۶۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان مشاغل خانگی پرداخت شده است که بیش از سهم تسهیلات ابلاغ شده برای مشاغل خانگی استان بوده و عملکرد ۱۰۲ درصدی را رقم زده است.
وام قرض الحسنه ۵۰ میلیونی بانک کارآفرین+ شرایط و اقساط
متقاضی دریافت وام نیک‌آفرین باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک کار‌آفرین باشد. ۲- البته مسدود نشدن سپرده در بانک و توانایی برداشت یا واریز وجه به حساب، از نکات مثبت این تسهیلات می‌باشد. ۳- وام‌گیرنده باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی فاقد سابقه چک برگشتی و بدهکاری به بانک باشد.
مبلغ وام با کارتخوان چقدر است؟ + شرایط و لیست بانک ها
از چه بانک‌هایی می‌توانیم این وام را بگیریم؟ مبلغ این وام چقدر است؟ اگر کسب و کاری دارید که از دستگاه کارتخوان به منظور دریافت وجه از مشتری استفاده می‌کنید. باید بگوییم شما می‌توانید تقاضای دریافت وام ویژه دستگاه کارتخوان را داشته باشید
شرایط گرفتن وام از بانک سرمایه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان + جزئیات
بانک سرمایه در قالب طرح نسیم پذیرندگان به تمامی افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایطی که از دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت متصل به بانک سرمایه استفاده می‌کنند، وام با نرخ سود 15 درصد اعطا می‌کند. متقاضی برای دریافت این وام نیازمند حساب سپرده جاری با حداقل سه ماه کارکرد است و نباید به بانک بدهکار یا دارای قسط معوق باشد.
نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت + شرایط و مبلغ اقساط
بانک تجارت در طرح پویا تا سقف وام ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. نرخ سود این وام ۲۳ درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت اقساط آن ۳۶ ماه تعیین شده است.
چه کسانی می‌توانند وام ۳ میلیاردی بانک صادرات را دریافت کنند؟
بانک صادرات در طرح تسهیلاتی تیمچه به اشخاص حقوقی که حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل زمان خواب سه ماه در این بانک دارند تا 250 درصد میزان سپرده و بین 250 میلیون تومان تا سه میلیارد تومان، وام با نرخ سود 23 درصدی می‌پردازد. حداقل میزان سپرده‌گذاری برای دریافت این وام 100 میلیون تومان تعیین شده است اما حساب سپرده وام‌گیرنده پس از دریافت وام مسدود نمی‌شود.

وام و تسهیلات بانکی - طرح وام دهی بانک ها - شرایط وام و تسهیلات بانک ها - نحوه دریافت وام از بانک ها - وام فوری - وام بدون ضامن - وام قرض الحسنه - وام بانک رسالت - وام بانک مهر - وام ازدواج - وام بانک ملی - وام بانک ملت - وام بانک سپه - وام بانک تجارت - تسهیلات فوری - تسهیلات بدون ضامن - تسهیلات غیر حضوری - وام غیر حضوری