پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

بانک ملی ایران

حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس بانک چقدر است؟
به موجب مصوبه هیأت وزیران حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس و فعالیت؛ بانک غیردولتی معادل ٢٠٠ هزار میلیارد ریال، مؤسسه اعتباری غیربانکی معادل ١٥٠ هزار میلیارد ریال و بانک قرض‌الحسنه معادل ٥٠ هزار میلیارد ریال تعیین شد.
لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها
نگران تراکنش‌های مالی در تعطیلات نباشید؛ در نوروز این شعبه‌های بانک‌ها همراه شما هستند
پرداخت وام قرض الحسنه 60 و 100 میلیونی به یارانه بگیران شروع شد
تا به امروز در آموزش و پرورش سابقه اعطای تسهیلات بانکی 100 میلیون تومانی نداشتیم که در قالب این تفاهم‌نامه اتفاق افتاد. البته سقف وام را استان‌ها متناسب با تعداد فرهنگیان تعیین کردند یعنی به جای 100 میلیون تومان 50 یا 60 میلیون پرداخت کردند. وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه جدید در حقیقت الحاقیه همان تفاهم‌نامه مهر 1401 است و امتیازات جدیدی را به فرهنگیان ارائه خواهد داد، گفت: در مذاکره با بانک ملی ایران مقرر شد به ازای رقمی که ماهانه بابت پرداخت حقوق به بانک واریز می‌کنیم معادل 2.5 درصد آن را
مرکز مبادله باید به سامانه مرجع در زمینه قیمت ارز و طلا تبدیل شود
رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: به تعدادی از بانک‌های دیگر هم برنامه اصلاحی دادیم که آنها هم در حال اجرای برنامه موجود هستند. البته بارها تاکید کردم که بخشی از ناترازی موجود در بانک‌ها ناشی از ناترازی دولت است. این ناترازی به نظام بانکی منتقل شده است؛ اما در هر صورت ما باید تلاش کنیم که این ناترازی کاهش پیدا کند.
با این بانک ها کار نکنید!
متاسفانه ورشکستگی بانک ها معمولا از ورشکستگی هر بنگاه اقتصادی دیگر آسیب بیشتری به اقتصاد می زند، چرا که دیگر بنگاه های اقتصادی معمولا خود وابسته به بانک ها هستند. ورشکستگی یک بانک به دلیل ارتباط بانک های مختلف با یکدیگر و به دلیل تاثیر آن بر روی رفتار بازار در ارتباط با اعتماد به بانک های دیگر، می تواند یک سقوط اقتصادی را منجر شود.
موسسه اعتباری نور پس از انتقال کامل به بانک ملی ایران، منحل شد
در راستای انجام اصلاحات لازم در نظام بانکی کشور و به منظور صیانت از حقوق سپرده‌گذاران و حفظ ثبات و سلامت نظام بانکی ایران، بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی(سران سه قوه)، شورای پول و اعتبار و کمیته تخصصی اصلاح نظام بانکی، وضعیت مؤسسه اعتباری غیربانکی نور تعیین تکلیف گردید و در همین راستا شعب و سپرده‌ها و بخشی از دارایی‌های مؤسسه اعتباری غیربانکی نور (متناظر با سپرده‌های انتقالی) به بانک ملی ایران منتقل شده است.
معرفی بهترین وام های با میانگین حساب و شرایط دریافت آن
طبیعی است که هم سرمایه‌تان را باید چند ماه تا یکسال بدون سود در بانک بگذارید، هم سود وام براساس سپرده کم نیست و برخلاف شعار وام قرض‌الحسنه، باید چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵درصد هم سود به بانک بدهید. پس اگر برنامه خاصی برای پول وام ندارید یا قصد خرید کالای غیرضروری را دارید، گرفتن وام با سپرده انتخاب خوبی نیست.
خبر جدید از انتقال موسسه نور به بانک ملی/ مشتریان نور شماره حساب بانک ملی را گرفتند
حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی هم در این نشست اظهار کرد: همکاران اداره کل آموزش بانک با انتقال اولیه موسسه نور، بحث آموزش را آغاز کرده و آموزش هایی نیز در زمینه های آشنایی با محصولات و خدمات بانکی، اخلاق حرفه ای، حقوق بانکی، آشنایی با امور صندوق، تحویلداری تحت وب و... برگزار شده است.
شرایط و امکانات دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد+ نحوه ثبت نام
وام طرح مهربانی، یک طرح جدید اعطای وام قرض الحسنه از سوی بانک ملی ایران است. افراد می‌توانند با یک ضامن و با کارمزد 2 تا 4 درصد تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) وام دریافت کنند.
کدام بانک ها وام فوری می دهند؟
وام فوری یک روزه با سفته در بانک‌های آینده، رسالت، مهر ایران، بانک شهر و بانک تجارت یک فرصت ارزشمند برای تأمین نیازهای مالی است.
چگونه با سند خودرو وام بگیریم؟
رای بهره‌بری از وام خودرو از بانک‌های دولتی و غیردولتی کشور، معرفی یک یا دو نفر ضامن به همراه چک کارمندی الزامی است. چنانچه به ضامن معتبر دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات تسهیلاتی شرکت‌های خصوصی استفاده کنید که در این صورت، به ارائه‌ی چک صیادی و سفته نیاز دارید. برای دریافت وام، ارائه‌ پیش‌فاکتور الزامی‌ست که برای دریافت آن می‌بایت به نمایندگی شرکت خودروسازی موردنظرتان مراجعه کنید.
شرایط دریافت وام قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تومان + شرایط همه بانک ها
وام‌های قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان در بانک‌هایی چون بانک ملی، بانک سپه ٬بانک کشاورزی، گردشگری ٬ بانک رفاه کارگران ٬ بانک صادرات و بانک قرض‌الحسنه مهرایران قابل دریافت است. این وام ها بدون سود و دارای کارمزد 4 درصدی هستند و مهلت بازپرداخت آن ها تا 60 ماهه است.
چگونه با سند ملکی وام بانکی بگیریم؟
یکی از دغدغه‌های بانک‌ها در زمان دادن تسهیلات و وام به مشتریان خود، تعهد آنها به بازپرداخت وام براساس اقساط ماهانه است. خیلی مواقع مشتریان بانکی اقساط را در زمان مقرر پرداخت نمی‌کنند و این تبدیل به یک چالش برای شبکه بانکی شده است. همین دلیل هم باعث شده تا بانک‌ها برای گرفتن ضمانت و وثیقه‌های لازم سختگیری‌های زیادی انجام بدهند تا خیالشان بابت پس گرفتن اصل و سود مبلغ وام آسوده باشد. از چک و سفته ضمانت بگیرید، تا ضامن‌ حقوق‌بگیر رسمی.
چهار وام فوری با سفته
اما قبل از دریافت این وام، باید شرایط بازپرداخت آن را به دقت بررسی کنید و مبلغ وام را متناسب با توان مالی خود انتخاب کنید.
وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملی با کارمزد4 درصد ویژه عموم مردم
طرح‌ مهربانی ملی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد 2 تا 4 درصد وام دریافت کنند. این طرح امتیازی است و مشتریان، براساس میانگین کارکرد ۱ ماه تا 12 ماه حساب خود، امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان وام می توانند براساس جدول زیر با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام به صورت غیر حضوری افتتاح حساب نمایند
بانک مرکزی: سپرده‌گذاران و کارمندان "نور" نگران نباشند/ تابلوی شعب تغییر می‌کند
با اعلام بانک مرکزی، از امروز موسسه اعتباری نور هم در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور به بانک ملی ایران منقل شد؛ برهمین اساس نیز سپرده‌ها، داراییها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال خواهد یافت.
ساتنا، پایا و تمام خدمات بانکی برای مشتریان موسسه نور برقرار است
ساتنا و پایا و تمام خدمات بانکی برای مشتریان موسسه نور برقرار است و هیچ خللی در ارائه خدمات ایجاد نمی شود؛ از روز شنبه در شعب موسسه نور باجه بانک ملی فعالیت خواهد کرد و مشتریان حساب نور را به بانک ملی منتقل می کنند
اطلاعیه بانک مرکزی درباره انتقال سپرده‌ها، دارایی‎ها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی
سپرده گذاران و تمام ذینفعان این موسسه می‌توانند از تاریخ شنبه یازدهم آذرماه با مراجعه به شعب سابق موسسه اعتباری نور (ذیل مدیریت بانک ملی) از تمام خدمات بانکی لازم استفاده کنند.
موسسه نور به بانک ملی منتقل شد/ تکلیف سپرده‌گذاران نور چه می‌شود؟
طبق اعلام قبلی بانک مرکزی، این بانک بنا دارد تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف 3 موسسه اعتباری و یک بانک اقدام کند؛ برهمین اساس نیز موسسه اعتباری توسعه در ماه های اخیر رسماً منحل شد. با اعلام بانک مرکزی، موسسه اعتباری نور هم در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور به بانک ملی ایران منقل شد؛ برهمین اساس نیز سپرده‌ها، داراییها، تسهیلات، کارکنان و شعب موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال خواهد یافت.
خبر مهم از پرداخت وام‌های جدید / از این بانک‌ها وام ۳۰۰ میلیونی بگیرید
از جمله اقدامات ماه های اخیر افزایش سقف وام قرض الحسنه به ۳۰۰ میلیون و سقف تسهیلات کسب و کارهای کوچک دانش بنیان به ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.
کدام وام بهتر است ؟ وام 300 میلیونی طرح مهربانی بانک ملی یا200 میلیونی طرح رشد بانک ملت؟
کدام وام بهتر است ؟ وام طرح مهربانی بانک ملی یا طرح رشد بانک ملت؟/ پول خود را در کدام بانک سپرده کنیم ؟ طرح وام 300 میلیونی بانک ملی را بگیریم و یا وام 200 میلیونی بانک ملت را دریافت کنیم؟ مزایای طرح رشد بانک ملت : 1- پرداخت تسهیلات تا سقف 15 میلیارد ریال به افراد دارای مجوز کسب و کار 2- امکان سپرده گذاری در حساب کوتاه مدت و دریافت سود (5 درصد) مزایای طرح مهربانی بانک ملی : 1-نرخ پایین تسهیلات ( 4 درصد ) 2-امکان دریافت وام با خواب یک ماهه سرمایه 3-دریافت فقط 1 ضامن برای دریافت وام
تمام سناریو‌های دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در اصل همان وام قرض‌الحسنه است، ولی تنها به افرادی پرداخت می‌شود که میزان پول مشخصی را برای مدتی معین در بانک سپرده‌گذاری کنند. اصل پول همزمان با وام پس داده می‌شود، اما مشتری مجبور است یک ضامن معرفی کند.
چک‌های ۲ بانک پر مشتری به زودی الکترونیکی می‌شود
چک‌های الکترونیکی آخرین دستاورد نظام بانکی در حوزه دیجیتال است که با امضای دیجیتالی شخص ارائه‌دهنده، اعتبار پیدا می‌کند و منجر به کاهش مراجعه مشتریان به بانک‌ها و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های آن‌ها شده است. رایج شدن این نوع چک‌ها مزایای زیادی داد؛ کاهش هزینه‌های مشتری همچون کاهش هزینه رفت‌وآمد به بانک‌ها و همچنین صرفه‌جویی در وقت مشتریان از مهمترین حسن‌های چک‌های الکترونیکی است.
همه چیز در مورد وام 300 میلیون تومانی بانک ملی
اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کارمزد چهاردرصد و طی دوره‌های مشخص شده از سوی متقاضی تعیین خواهد شد. دوره بازگشت وام حداقل شش ماه است
ماجرای سرقت دفترچه خاطرات هاشمی رفسنجانی از صندوق امانات بانک ملی
اعترافات عجیب سارق حرفه ای صندوق امانات بانک ملی . سرقت از بانک های ملی ٬ تجارت و سپه. سرقت میلیارد ها تومان طلا ٬ ارز و اشیا قیمتی سارق بانک ملی :فائزه هاشمی برای ملاقات و مصاحبه با ما به تركیه آمد با این عنوان كه دفترچه خاطرات آقای هاشمی‌رفسنجانی داخل صندوق امانات بوده است
آغاز فروش اوراق دلاری برای عموم مردم تا حداکثر ۴۰۰۰ دلار از فردا در شعب ارزی بانک ملی
فروش اوراق ارزی (اوراق دلاری ) بانک مرکزی از فردا در کلیه شعب ارزی بانک ملی در سراسر کشور آغاز می شود. تمامی افراد بالای 18 سال می توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملی ایران حداق 1000 دلار و حد اکثر 4000 دلار دریافت نمایند. این اوراق در مضراب 100 دلاری منتشر گردیده و قابلیت تبدیل به اسکناس دلار را دارد.
طلای خود را در بانک ملی وثیقه کنید و وام 500/000/000 ریالی فوری دریافت کنید/بدون ضامن
در طرح جدید بانک ملی شما می توانید با وثیقه قرار دادن طلای خود تا سقف 500 میلیون ریال از وام و تسهیلات بانک ملی با سود 18 درصد و باز پرداخت 60 ماهه به صورت فوری و بدون ضامن استفاده کنید.
طرح جدید بانک ملی/هم سود 18 درصد بگیرید و هم وام 200 میلیون تومانی فوری و بدون ضامن
در طرح جدید بانک ملی می توانید با سپرده گذاری 18 درصدی در مقاطع 3ماهه ٬6ماهه و 12 ماهه علاوه بر دریافت سود به میزان 2/000/000/000 ریال وام خرید دریافت کنید.این وام فوری و بدون ضامن پرداخت می شود.
طرح ویژه بانک ملی ایران برای مسکن اقشار کم درآمد
بانک اول - بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تنوع در ارائه خدمات بانکی، حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن را ایجاد کرده است.
آغاز تحویل اموال مکشوفه صندوق های اجاره ای بانک ملی به صاحبان آن
بانک اول - اموال مکشوفه از سرقت صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه بانک ملی ایران تحت نظارت مرجع قضایی در حال تحویل به صاحبان آنها است.
آغاز تحویل اموال مسروقه مشتریان بانک ملی
بانک اول - طبق اعلام بانک ملی، اموال مکشوفه از سرقت صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه این بانک تحت نظارت مرجع قضایی در حال تحویل به صاحبان آنها است.
آمار وام های کلان بانک ملی به زودی منتشر می‌شود
بانک اول - رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی سهامدارانی که بیش از سقف مصوب سهام یک بانک را داشته اند، به وزارت اقتصاد معرفی کرده است.
از اموال مسروقه مشتریان بانک ملی چه خبر؟
بانک اول - درحالیکه بیش از یک ماه از دستگیری سارقین بانک ملی و اعلام برگشت بخش قابل توجهی از اموال گذشته است، هنوز کسی موفق به دریافت اموال خود نشده و این اموال در خزانه بانک ملی قرار دارد تا دادستانی برای تحویل آن‌ها به بانک نامه بزند.
وام فوری بانک ملی و بانک کارآفرین تا سقف 5 میلیارد تومان+ شرایط
بانک اول - شرایط دریافت وام فوری از بانک ملی تا سقف 5 میلیارد تومان و بانک کارآفرین تا سقف 200 میلیون تومان
وام و تسهیلات  200 میلیونی بدون ضامن  از بانک ملی ٬ بانک مهر ایران و بانک رسالت با وثیقه سهام
بانک اول -با رونمایی از فاز اول طرح توثیق الکترونیک هوشمند دارایی‌ها، مردم می‌توانند از سهام خود در بازار سرمایه به عنوان وثیقه در ۳ بانک استفاده کنند و وام و تسهیلات بدون ضامن دریافت کنند.
وام  200 میلیون تومانی بانک ملی به همه افراد واجد شرایط با سود 18 درصد
بانک اول- بانک ملی ایران به تمامی اقشار جامعه که دارای مدرک شغلی و یا فیش حقوقی باشند تا سقف 200 میلیون تومان وام در قالب کارت اعتباری با بازپرداخت 4 ساله و سود ۱۸ درصد اعطا می کند.
 شرایط دریافت وام سهام عدالت بانک ملی
بانک اول - دارندگان سهام عدالت می‌توانند با کمک سهام خود وام بگیرند. وامی که مبلغ آن ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت است. اما شرایط دریافت وام سهام عدالت چیست؟
10 روش دریافت وام  با ضمانت طلا
بانک اول - وام طلا یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک‌ها می‌باشد که طرفداران زیادی دارد چون معمولا فوری و بدون ضامن می‌باشد
مدارک لازم برای دریافت وام بانک ملی/آشنایی باانواع وام بانک ملی
بانک اول - بانک ملی ایران قدیمی‌ترین مجموعه بانکی است که در قالب‌های عقود مختلف انواع وام را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مشتریان بانک ملی می‌توانند از بانک درباره مدارک و شرایط موردنظر وام موردنیاز خود اطلاعات به دست آورند.
خبر مهم برای مال‌باختگان صندوق امانات بانک ملی
بانک اول - فرمانده انتظامی تهران گفت: تصاویر همه اشیاء کشف شده در سامانه بانک ملی قرار گرفته و از امروز (سه‌شنبه) با حضور نماینده پلیس، نماینده دادستان تهران و نماینده بانک ملی اموال به مردم تحویل داده می‌شود.
این بانک ها با سند خانه وام می دهند
بانک اول - خیلی وقت‌ها وام‌گیرندگان نیاز فوری و ضروری به گرفتن وام دارند. وام فوری با سند خانه جزو آن وام‌هایی است که بدون مشکل و دردسرهای مرسوم گرفتن وام در اختیار متقاضیانش قرار می‌گیرد.
 وام 50 میلیون تومانی بانک ملی+ مبلغ اقساط
بانک اول - بانک ملی در راستای کمک به تامین مالی مشتریانی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند، وام جعاله ارائه می‌دهد. این وام 50 میلیون تومانی به مدارکی و شرایط خاصی احتیاج دارد.
نحوه پرداخت اموال مسروقه به مالباختگان صندوق امانات
بانک اول - دادستان کل کشور نحوه استرداد اموال به مالباختگان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را اعلام کرد.
بانک ملی شرایط بازپس گیری اموال مسروقه از صندوق امانات را اعلام کرد
بانک اول - بانک ملی در اطلاعیه‌ای جدید شرایط بازپسگیری اموال مسروقه از صندوق امانات این بانک را به مالباختگان اعلام کرد.
 جزئیات جدید نحوه پرداخت خسارات مشتریان بانک ملی
بانک اول - بانک ملی ایران جزییات تازه ای از جبران خسارات مالباختگان سرقت از صندوق های امانات شعبه دانشگاه اعلام کرد.